top of page

Biblioteczka Ani



Przesyłam zdjęcie biblioteczki mojej

i moich dziadków.

Moją pierwszą ulubioną książką była ,,Zosia i Fiołkowy Kapelusz'', a teraz moją ulubioną książką jest ,,Baśniobór'' i ,,Harry Potter''.

Niektóre książki w naszej biblioteczce są bardzo stare, są dużo starsze ode mnie. Takie książki są bardzo fajne,

bo czytała je już moja mama, a nawet babcia.

W biblioteczce mamy dużo lektur szkolnych. Lubię naszą biblioteczkę!


Ania Gandecka kl. 5c

52 wyświetlenia2 komentarze

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

2 kommentarer


aleksander.gandecki
12. apr. 2021

Bardzo ładna biblioteczka, super wykonanie i opis pierwsza klasa. Gratuluję

Lik
Aleksandra
Aleksandra
12. apr. 2021
Svarer

Zgadzam się! Świetnie, że mamy takich Czytelników ❤️

Lik
Post: Blog2_Post
bottom of page